title... title... title... no idea...

on Sunday, July 3, 2011

alhamdulillah...
aku memohon kepada-Mu ya Allah..
Engkau kurniakanlah rezeki-Mu yang melimpah ruah
dan permudahkanlah diriku ini untuk menerima ilmu-Mu yang luas itu
Sesungguhnya diriku bersyukur terhadap segala kurniaan dan rezeki dari-Mu ya Allah

Azam tahun ini
ingin mendapatkan balik apa yang aku telah ada dulu..
namun disebabkan kemalasan diri ini...
aku hilang banyak bende.. wuwuwuwu
kene rajin mulai sekarang ^_^
berharap agar mendapat keputusan yang memberansangkan
sewaktu aidilfitri tahun ini
go go nikochan~

btw, paan, aku rasa memang trend sekarang ni kan
perempuan mintak break time lelaki tengah solat dalam surau..
hahahahaa...
lain kali lepak lagi.. ble same2 free r kan.. ^_^
disebabkan kemalasan diri juga..
aku malas nak belajar html, css, java, C (dan yang sewaktu dengannya)
so blog aku tinggal je r macam ni.. xde pe sgt pun

gadget target tahun ini
Samsung Galaxy S 2
siot tul.. abang aku nye awek dah beli dulu..
tp aku tetap perlukan phone..
bye2 nokia
kau dah jadi useless sgt2 ble ko nak gne wp7
so skrg ni zaman android..
can't wait to have my own personal android
^_^

3 comments:

Anonymous said...

sila rajin! :P

semoga dpt ape yg di idamkan!

*drools over galaxy s2*

Fær.han/Unown F/Gyan said...

mintak break dgn blah begitu saja adalah 2 perkara berlainan~ salah satu daripadanya tak kejam :|

AwoL said...

so yg mane 1 xkejam ye?huhuhuhu

aku rasa mcm 2 2 kejam kot? :-P
weh.. nnt buke sme r paan...
this time, ak drive
^_^


p/s:tgh cube nk rajin ni... ( -_-")